Ingen lugn och ro här på morgonen inte.

Att bo i lägenhet är inget man är van med kan jag säga. Alla ljud kan ju gå och ta sig någon stans på morgonen - haha. Det börjar med att det finns en väckarklockan någonstans på övervåningen som ringer, och ringer, och ringer. JA, i säkert 40min ringde den i morse. Plus att det var en till som började under tiden. När den har slutat och man kan börja somna igen, kommer några på att de ska borra. Så ja, sen åtta har dom borrat här någonstans i hyreshuet så det låter som att de kommer in i mitt och Fridas rum snart.

Men men, man får väl vänja sig.

c.


Kommentarer
Postat av: Frida

Säljer dom inte öronproppar i Norge? Skaffa ett par sånna, de skulle jag gjort med en gågn!

2010-09-07 @ 15:21:09
URL: http://www.fridalvjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0